Alla inlägg under april 2013

Av Hanna Sjöström - 29 april 2013 15:04

Nu tänker jag njuta av mina lediga timmar och denna vecka jobbar jag bara natten mellan onsdag och torsdag.. Har alltså haft jobbhelg och denna helg har varit tuff så nu ska jag njuta av mina timmar.. Tycker det är lite tajt att gå på onsdagkväll igen men bara en natt och sen är jag ju ledig igen . :) Imorn är det valborg då blir det lite grill och vin med vänner.. Ser jag fram emot! :)


Jag är rätt så tom i huvudet och jag är trött i mina sinnen.. Behöver tanka lite energi.. :)

Nu ska jag gå upp.. Längtar redan tills ikväll och det är dags att sova igen.. haha tror att det är ett tecken på att jag är trött.. ;) Nattarbete sliter på kroppen helt enkelt..

Ha en fin måndag! :)

Av Hanna Sjöström - 25 april 2013 00:13

Ikväll har vi varit på landet och firat Suss som fyllt 25.. God mat och världens godaste kladdkaka! Ja, baka det kan hon Suss! :) En trevlig kväll så nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och sova några timmar.. Tur att vi åkte iväg ikväll och fick ett bra avslut på dagen för den här dagen har bara varit tråkig och jobbig..

Varför är det oftast så att många jobbiga saker inträffar samtidigt i livet?.. Orättvist!

Tur att oavsett vad som sker så har jag min allra bästa vän och livskamrat vid min sida. Kärlek! <3

Av Hanna Sjöström - 19 april 2013 16:35

Idag är det äntligen fredag och jag har ledig helg! :) Looove it! Verkligen längtat efter en ledig helg med Krille.. :) Idag ska jag inte göra många knop alls.. Bara slappa i soffan och till kvällen ska vi käka pizza och jag ska köpa godis och det ska jag njuta av med gott samvete.. :)

Skrev ett inlägg om "kroppen" igår som jag tänkte jag ska lägga upp men måste göra det på datorn så får se när det kommer upp..

Helgen är inte planerad förutom lite saker här hemma som ska göras.. Så skönt att gå hemma och strosa och greja.. :)

Trevlig helg!

Av Hanna Sjöström - 5 april 2013 12:37

Ont i magen som en gnu idag! Ligger fortfarande i sängen och vilar.. Hoppas det blir bättre tills ikväll, jobba.. Vill att Krille ska komma hem.. Jag blir så pipplig när jag inte är helt 100 och då behöver jag honom! Otroligt vad beroende man kan vara av en annan person och hur mycket man kan älska någon..

Nog om det.. Fortsätta vila! Borde försöka pilla i mig något i matväg också..

Over and out for now..

Av Hanna Sjöström - 4 april 2013 12:09

Det gör verkligen inte det, den enda som är ett hinder för dig, det är DU själv! Vill man något tillräckligt mycket så kan man. Det spelar ingenroll vad det är men det är ändå bara du som kan ta kontrollen över dina egna handlingar, dåliga vanor och hjärnspöken!

Ovido - Quiz & Flashcards