Alla inlägg under juli 2014

Av Hanna Sjöström - 28 juli 2014 23:02

Idag har Saga och jag varit på fotografering hos en tjej som heter Alexandra! Nu är jag väldigt nyfiken på bilderna.. :) Hon var väldigt duktig min lilla tös även att hon var lite svårflörtad..

Varmt är bara förnamnet.. Hade det varit förra sommaren hade jag legat och stekt men det finns det liksom inte riktigt tid för nu.. ;) Idag svalkar vi oss i "poolen" här hemma och imorn blir det vätterviken igen.. :) När man får barn så inser man verkligen hur otroligt mycket tid man hade innan som man inte tänkte på då.. Man uppskattar inte det där att få sova hur länge man vill och när man vill tills det är ett minne blott.. :P Men det är verkligen så att var sak har sin tid.. Varje tanke, varje känsla har sin tid.. Det enda jag börjar känna är att man faktiskt borde njuta mer för påriktigt, just den här dagen kommer ALDRIG tillbaka..

Ska sluta mina blå en stund nu.. Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 25 juli 2014 11:38

Känns som det varit saker inbokade varje dag, det går så rackarns snabbt då men kul såklart.. Igår var vi på 1-års kalas hos Sagas syssling Maja.. Hur mysigt som helst, töserna badade och grejade.. Det var kanon! Lite svårt att fatta bara att det här året gått så snabbt! Efter det åkte vi till Väderstad, grillade och hade det gött på altanen.. Idag ska Majken hämtas och ikväll är det grillfest.. Ska bli himla kul! :) Det händer mycket med tösen nu.. Hon har känts så bebis länge men efter 6 månader där har det hänt såå mycket.. Hon har en underbar personlighet och jag är så stolt över att få vara hennes mamma! Min fina, fina Saga! :)

Har varit en bra sommar, den är ju inte slut än men det har varit lugnt och skönt och jag har fått umgås mycket med familjen.. Det gillas! :) Vi hade ju namngivelse förra helgen.. Det blev bra, Saga var glad, maten räckte, tårtan blev god.. :) Ja, det kändes som en bra dag! :)

Nehe, tösen har somnat så ska försöka hinna duscha tänkte jag.. :) Ha en härlig dag i värmen..

Ovido - Quiz & Flashcards