Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Helgen gick snabbt..

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften!

Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt på en restaurang i Mjölby och bara pratade och pratade.. Timmarna sprang förbi och det tog inte lång tid innan restaurangen stängde.. Den kvällen behövdes och jag är så tacksam över henne!

Idag var vi i tåkern där gick vi Estelles sagostig.. Vädret var riktigt härligt och det var supermysigt.. Dit vill jag helt klart åka fler gånger... Sen stannade vi i Väderstad.. Saga var trött men hon hade längtat efter farmor och farfar så det var en mysig stund även där.. Efter det åkte vi hem.. Vi har tittat på Så mycket bättre ikväll och Solsidan.. Jag har tjutit en skvätt som jag alltid gör när något lite sentimentalt visas.. Sen Saga föddes så har jag blivit såå mycket känsligare.. Så när Lisa Nilsson sjöng sin låt kunde jag inte låta bli att gråta när jag tittade på Saga!.. Älskade unge, vad jag är tacksam över att jag får vara din mamma!

Nee, dags att sova.. Vi ska upp tidigt som sjutton imorn.. Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Av Hanna Sjöström - 2 juli 2015 22:38

Det var visst dags för en liten update.. :) Skrev ett långt inlägg häromdagen som handlade om mitt jobb och om arbetsmoral men jag valde att inte lägga upp det för jag var så himla sur och då är det lätt att man skriver dumma saker.. :P Just n...

Ovido - Quiz & Flashcards