Alla inlägg under februari 2015

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2015 18:01

Det har blivit mycket kvalitetstid denna helg.. Torsdag och fredag hade jag mycket tid med båda Saga och Majken.. Vi var på Bill och Bull och sen blev det tacomys.. Saga blir alltid så glad när Majken kommer och det är härligt att se dom tillsammans! Lördagen fick jag egentid och det var behövligt.. Jag åkte hem till Suss på kvällen.. God mat och massa tjejsnack och bara vara.. Jag behövde verkligen det, det var en riktigt mysig kväll! Idag har vi varit i Väderstad och åkt pulka.. Det var kul! Härligt att vara ute med hela familjen.. :) I veckan blir det full rulle.. Mycket jobb för min del och så ska Saga skolas in på dagis och så ska vi klämma in personalmötet också.. Hon är stor nu min tjej! ?

Neee väntar på att Krille ska komma hem från Svartå! Hejhopp!

Ovido - Quiz & Flashcards