Alla inlägg under april 2014

Av Hanna Sjöström - 28 april 2014 23:31

Nu är det vanlig vecka igen och Saga och jag är själva hemma.. Så återgår vi till våra rutiner och aktiviteter som vi styr med.. Jag vet att Saga inte är så gammal än men jag vill ändå att hon ska vara med på saker.. Jag tror ändå att det är så barn utvecklas bäst när de får uppleva saker.. Trots att hon bara är lite mer än 3 månader har vi redan varit på 2 fotbollsmatcher, tittat på Sanna när hon spelat.. Jag vill att hon ska vänja sig vid sånt.. Tycka att det är kul och vara en naturlig del av hennes liv att hänga med på såna saker.. :)

Imorn är det dags för babysim gång nr 2 så nu är det nog bäst att sussa lite.. Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 14 april 2014 22:53

Tack älskling!! Inatt sov jag 5 timmar i sträck.. Det har jag inte gjort på flera månader.. Även om Saga sover bra och vaknar 1-2 ggr per natt så har jag vaknat typ 10 gånger till.. Konstigt!

Idag har vi varit på måndags-date hemma hos Anna och Oliver.. En väldigt trevlig eftermiddag! :) Ska bli så himla kul att se hur de små utvecklas och att de kan leka med varandra sen.. :)

Mamma-ledig.. Känns knappt som man är ledig.. Saker att göra heela tiden men det är ju kul såklart.. :) Ny vecka, helgen var lugn och skön och det behövdes nog.. På onsdag åker mamma och jag iväg på en roadtrip och Saga med såklart, så kommer vi hem på torsdagen sen.. :) Ska bli mysigt att komma iväg lite.. Nehe nu blev jag toktrött, bäst att sova.. Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 9 april 2014 23:29

Idag blir den viktigaste personen i mitt liv 3 månader.. Känns som det var igår hon föddes men ändå kan jag knappt minnas hur det var utan henne.. Det firade vi med att inviga hoppgungan.. :) Sen blev det 3 månaders sprutan.. Usch, var verkligen inget kul att vara med om.. Hon blev ju så ledsen.. Lilla snuttan! Men ikväll har vi hälsat på farmor och farfar och inte tänkt på de dumma sprutorna..



Så mycket tråkigare det känns när vädret är så här pissigt.. Reflekterat lite och känner verkligen att jag inte tänker hålla på att ge och ge hela tiden till människor som jag inte får något tillbaka av! Har gjort det på tok för mycket de senaste åren känns det som.. Nu har jag varken tid eller lust med det!

Godnatt, stupar snart!

Ovido - Quiz & Flashcards