Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Hanna Sjöström - 4 maj 2013 15:19

Så himla skönt med ledig helg.. :) Jag väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem.. Han är i Väderstad och spelar golf.. Vi ska greja lite och så tänkte vi nog grilla lite ikväll om grillen inte blåser bort.. :P

Jag älskar lediga helger.. När man kan gå och lägga sig sent, vakna tillsammans, inga måsten, ligga i sängen länge.. Det är det bästa med lediga helger att vara med Krille.. :)

Jag ska bege mig ut på en liten runda tänkte jag.. Behöver komma ut och få lite luft och sen ska jag ta tag i att plocka i ordning i garaget.. Hoppas jag känner mig lika motiverad sen bara.. ;)

Valborg förresten, var trevligt men blev på tok för mycket vin för min del! Vi var hemma hos Cissi och Niklas och sen gick jag och Cissi vidare på någon avslagen efterfest.. haha men det var en härlig kväll och jag hade sett fram emot att träffa tjejerna.. Trodde knappt jag skulle klara av att jobba natten efter sen men det gick ju bra.. :) Jag var nog piggast av oss alla.. :)

Visst jag är inte gammal blir 25 i höst men det där med att dricka varje helg är verkligen inte min grej! Jag tycker det är jobbigt att vara bakis.. Man märker ju hur dåligt kroppen mår och det är inte värt det.. Ett glas vin då och då är något helt annat eller några öl till maten men inte en ordentlig fylla liksom.. :) En ung tjej i en gammal kvinnas kropp, så kan jag känna ibland.. ;)

Ha en härlig helg hörrni och gör bara sådant som ni känner för.. Ta vara på varandra och njut!

Ovido - Quiz & Flashcards