Alla inlägg den 19 november 2014

Av Hanna Sjöström - 19 november 2014 21:31

Idag har vi varit hos Signe och Bosse och umgåtts.. En härlig dag och det är så kul att se att de två små börjar få mer och mer glädje av varandra. Tänk att barn kan bli så olika men ändå vara så himla underbara båda två!

Dagarna springer på, på fredag ska jag jobba ett pass för att få lite koll innan allvaret drar igång den 4:e december.. Kommer garanterat känna mig som en nybörjare igen ett tag men så är det ju.. Varit borta i 13 månader så är ju inte så konstigt om man är lite ringrostig.. Men har ju så bra arbetskamrater så ska nog gå bra!

Vad har hänt mer? Vi har fått dagisplats till lillskruttan i februari på bjälbotull och det känns bra! Lilla pluttan, tänk att hon snart blir 1 år.. Helt sinnes! Men innan hon fyller är det lite andra 1-åringar som ska firas och så ska ju tomten komma också! Så mysigt med Sagas första jul.. Några år nu har jag inte alls varit så pigg på att julpynta och greja men i år känner jag att det ska bli så kul.. I år ska Majken vara här också, blir mysigt att vakna på julafton och ha hela familjen hemma..

"Vad vore jag utan dina andetag?"

Ovido - Quiz & Flashcards