Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Hanna Sjöström - 28 maj 2014 19:55

Dagarna går lite väl snabbt... Idag åkte vi in till jobbet en sväng och hälsade på.. Det var sig likt.. ;) Efter det gick vi en sväng på stan men Saga har kommit in i någon gnäll-period nu.. Vet inte om det kan vara tänder på g, jag tycker allt att jag kan se lite vitt lysa genom tandköttet.. Lilla pluttan! Är inte van vid att hon är sån förutom efter badet på tisdagar.. Då visar hon att hon kan skrika vill jag lova.. Jag hinner knappt klä på mig.. Hade det inte varit för att hon verkar gilla det så mycket när vi väl är i vattnet så hade jag nog inte gått på simmet för det är verkligen super stressande i omklädningsrummet... Nu kommer vi ha pappa hemma ett tag.. Det gillar vi!! <3 Imorn ska vi städa och klippa gräs, roligare än så blir det inte.. :)

Neheee har en tröttis tjej här får se om hon somnar nu inför natten eller om hon bara ska powernapa lite.. ;)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards