Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Hanna Sjöström - 11 juni 2014 21:00

Jag önskar jag var piggare.. I början hade jag så mycket energi trots att jag egentligen sov mycket mindre då.. Nu är jag konstant trött och det vill jag absolut inte vara! Jag längtar efter att få sova en hel dag.. I-landsproblem jag vet, men sömnen är ju ett av våra primärabehov.. Dessvärre blir jag ju inte på toppenhumör när jag är så trött då heller.. Vi har bestämt att vi följer med till Göteborg över midsommar.. Det är väl det enda vi kommer åka iväg på denna sommar.. Det här med pengar när man är föräldraledig, ja de växer ju inte på träd precis.. Suck!

Oj, vilket bittert inlägg.. Händer ju endel kul också såklart! Vi får vara hemma tillsammans med våran prinsessa.. Vi har fått träffa Maria två dagar på raken.. Vi tränar på att sitta här hemma och kör med lite smakportioner.. Det är kul! :) Saga älskar majskrokar.. De luktar ju mer än vad de smakar dessa krokar men bra att hon gillar dom.. :)

Annars så känns det just nu som att det är det enda jag gör.. Är mamma! Med en blandning av kräksdoft och bröstmjölk rullar dagarna på.. :) Men det är ju såklart charmen med att ha barn.. Jag tror att det kommer bli lite lugnare för mig när Saga äter annat eftersom jag helammar fortfarande.. Det är det ju inte så lätt för mig med egentid men det kommer.. :) Det där med att komma tillbaka till träningen och att gå ner de där kilona som är kvar.. Ja, det får ta den tid det tar.. Ingen stress! :)

Dags att försöka sova snart! Godnatt! :)



Ovido - Quiz & Flashcards