Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Hanna Sjöström - 22 januari 2015 22:59

Alltså denna lilla människa! Hur är det möjligt att man kan känna en sådan kärlek.. Jag kan börja gråta bara jag tänker på hur mycket jag älskar henne och hur sårbar jag blir med allt som handlar om henne! Hur stolt jag blir för var sak hon lär sig.. Helt sinnes! Varit sjukstuga här hemma så idag är första gången på 4 dagar som vi går ut.. Idag hade ingen av oss feber, tror att lite frisk luft gjorde oss gott faktiskt! Känns som vi blev piggare båda två.. :) Samtidigt har jag fått oerhört mycket kvalitetstid med Saga och det betyder ju allt.. Kvällarna blir rätt så långa nu när Krille jobbar men tur jag har en mamma som gärna kommer och hälsar på och hjälper mig lite.. <3

Lite fix sen sängen, godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards