Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Hanna Sjöström - 26 maj 2015 21:29

Jag vet att många har åsikter om samsovning men det har funkat för oss! Jag älskar att ha Saga så där nära och att somna tillsammans med henne.. Nu när hon är så stor och det är fart i benen heeela tiden får man ju vara glad om hon har tid att sakta in och ge en kram eller en puss ibland.. Men hon är såå mysig! Nu i 2 nätter har vi på Krilles intiativ låtit henne få sova i sin säng i sitt rum.. Jag har separationsångest! Igår höll jag på att börja tjuta.. Ville hämta in henne fast att hon sov så gott i sin säng.. Jag gjorde självklart inte det men jag ville.. Till kl. 4 sov hon i sin säng, sen fick hon gosa ner sig bredvid mamma.. Så det var en godkänd natt men jobbigt för mamman.. Läggningarna har ju tagit mycket längre tid fick men vi får se hur det går..

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards