Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Hanna Sjöström - 16 juni 2013 17:39

Vi väljer att leva våra liv på olika sätt och det är fascinerande att se.. Det som ger mig lycka och tillfredställelse kanske inte ger en annan person lika mycket men det är mitt liv och min strävan efter lycka.. Förr var jag så inriktad på att vara självständig, att lyckas med allt jag gjorde, att plugga... Nu finns min lycka i så mycket annat i livet tillsammans med Krille och självklart mina vänner och övriga familj.. I livet jag lever här och nu.. Alla val vi gör i livet är våra egna val och jag tycker inte att man ska behöva ursäkta sig eller förklara sig. Vi är och blir lyckliga av olika saker helt enkelt och hur man väljer att leva sitt liv tycker jag ska respekteras..

Ville bara poängtera vad jag tycker om livet och lycka.. ;)

Jag är sjukskriven till sista juni. Känns inte jätteroligt precis.. Min första sjukskrivning någonsin trots att det tog emot när läkaren sa att jag skulle vara hemma från jobbet ett tag så vet jag att det är vad jag behöver.. Min kropp strejkar just nu och det jag behöver är att vila.. Jag tycker det är svårt att vila när det finns så mycket att göra.. Ogräset växer som tusan i trädgården, städa, ja här finns det alltid något som behöver städas.. Renoveras, grejas med.. Men det som inte Krille gör finns kvar och jag får ta tag i det när jag mår bättre.. :) Inget att stressa upp sig för.. Sen har jag ju världens bästa mamma som hjälper mig med så mycket.. :)

Claes har hjälpt oss att koppla in fläkten i grunden så nu får vi vänta och se om det hjälper något.. Tur han kan typ allt! :) Måste poängtera att båda mina svärföräldrar är vääldigt bra!! Jag hoppas, hoppas nu att detta löser vårt problem.. :)

Nu måste jag äta! Ha en skön kväll! :)

Ovido - Quiz & Flashcards