Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Hanna Sjöström - 7 mars 2014 22:29

Saga och jag har fredagsmys.. Pappan är inte hemma ikväll så vi har tjejkväll.. Eller ja, Saga sover och jag tittar på tv.. :P Men vi myser ju iaf.. :) Skulle gärna sova jag med men har lovat att hämta Krille sen och lägger jag mig vaknar jag nog inte förens Saga gör't..

Fixat lite på Sagas rum idag.. Hittade super fina tavlor på öb så kunde inte låt bli.. Då fick jag för mig att möblera om.. Byrån är inte riktigt klar än, när den är klar ska jag gå igenom garderoberna och plocka i ordning där inne.. :)

Hoppas på lite fint väder imorn så man kan gå ut och gå en runda.. Blir en rätt så lugn helg, det gillas.. På måndag är det dags för babymassagen igen.. Mysigt men tokigt tidigt så hoppas på lite sovmorgon ihelgen.. :)

Ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards