Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Hanna Sjöström - 17 mars 2014 19:15

Ja, veckan började väl inte så där jättebra.. Min telefon la av inatt.. Något med on/off knappen tydligen så ibland funkar den och ibland inte.. Både jag och Saga är genomförkylda..Så det blev inte mycket sömn alls inatt för min del, hon var så rosslig så jag vågade inte sova.. Hon låg så nära och snosade lilla pluttan trots att hon nästan fick sova sittandes.. Imorse hade hon feber så vi åkte till vårdcentralen så de fick undersöka henne och vi fick tips på vad vi skulle hålla koll på.. Man känner sig lite maktlös om man säger så! Det gör ont i mamma-hjärtat när hon hostar tills hon kräks! Hoppas det går över snabbt, hon är ju inte så gammal.. Men det såg "bra" ut även att hon är förkyld.. Imorn ska vi till bvc så det känns skönt!

Annars har vi haft en bra helg.. Börjat få lite ordning på tvättstugan.. Såå skönt! Man kan göra mycket med material man har hemma.. :) Nu ska jag mysa med min lilla älskling.. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards