Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Hanna Sjöström - 15 augusti 2014 12:23

Imorse när jag vaknade skakade jag som ett asplöv och höll på att svimma när jag skulle på toan, kräktes och mådde inte alls bra.. Sen kom jag inte upp ur sängen.. Fick ringa efter mamma som fick komma hit och hjälpa mig med barnen så de fick i sig frukost.. Sen fick Krille komma hem från jobbet! :( Det har nog aldrig hänt! Majken var så gullig hämtade saft och en macka åt mig och försökte pyssla om mig.. Det liksom växte i munnen när jag försökte äta så att spy var liksom ända alternativet.. Mitt blodsocker kändes på tok för lågt så drog i mig lite choklad och nu mår jag betydligt bättre! Sen i måndags har jag ätit efter den kosten jag började med när jag tränade mycket det enda är ju att nu ammar jag ju också.. Har en tuttig tjej på nätterna och ammar några gånger på dagen också så kanske har det blivit lite för lite mat och kroppen sa ifrån, det är min kropp bra på att göra och det uppskattas.. Gått ner 2,6 kilo sen i måndags så ja, det går för snabbt! Självklart skönt att det händer saker på vågen men det är inte en hälsosam viktnedgång och det är just det där med hälsosamt och bra för kroppen som jag är ute efter även att det tar tid..

Nu ska jag fortsätta vila..

Ovido - Quiz & Flashcards