Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Hanna Sjöström - 29 augusti 2014 16:57

Varit två jobbiga dagar, Saga är inte på topp.. Igår natt fick vi verkligen känna på hur det är att vara småbarnsföräldrar.. Saga åkte på krupp som orsakades av förkylningen.. När klockan var halv 4, ringde vi 1177 för då visste vi varken ut eller in.. Vi fick bra tips som underlättade för Saga och dagen efter åkte vi till vc.. Saga fick medicin och den här natten var betydligt bättre men hon har feber och är hostig.. Hon är ledsen i omgångar men det är väl hennes sätt att uttrycka att hon inte mår bra! Trött, jag är så trött så jag vet snart inte om jag ska skratta eller gråta.. Ihelgen blir det ju ingen vila, då ska vi ha kalas för Majken och Krille ska skjutsa tillbaka henne.. Snart kommer mamma upp en stund, jag behöver städa lite.. Helst skulle jag vilja sova! I nästa liv kanske.. ;) Ha en bra fredag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards