Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Hanna Sjöström - 19 februari 2013 21:44

Ska testa något nytt i träning och kost den här veckan! Ja, det är väl det mest spännande denna vecka för annars blir det rätt så lugnt.. ;) Majken är här så dagarna går snabbt och nästa vecka har jag min hästvecka, uch.. men det tänker vi inte på nu.. Ska bli sååå skönt med ledig helg.. Kanske lite vin på lördag, vi får se.. :) Egentligen skulle jag behöva plugga rätt så mkt i veckan, har slutprov i min kurs men får se när jag kan ta fram och läsa lite.. Majken ville gå till lekparken förut så vi traskade ut och brrrr vad ruggigt kallt det var! Vi gick till lekparken först sen skulle vi hälsa på mormor men hon var inte hemma. Så får se om vi går dit en sväng imorn.. :)

Alltså jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om när jag ska göra ett inlägg.. Nu ska jag iaf kolla klart på Maria och Mindy och sen är det dags att sova.. Tror inte jag har samma tur imorn att Majken vaknar klockan nio som hon gjorde idag så lika bra att gå och lägga sig skapligt.. ;)

Puss & hej leverpastej


Ovido - Quiz & Flashcards