Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Hanna Sjöström - 21 februari 2013 16:12

Hade beställt en shaker och sen lite morgonpulver haha nee men ett proteinpulver som jag ska dricka på morgonen innan träning.. Var självklart tvungen att prova det nu.. Det smakar vattenmelon och den där otroligt söööööta smaken växer i munnen på mig men visst går det ner.. Blir ju bara 3 dl så det går ju.. haha får väl se hur det går att dricka det där nästan varje morgon.. ;) Denna vecka har känts bra.. Längtar dock tills lillasyster är frisk och kan hänga med till gymmet.. Vågar inte lyfta så tungt när jag är själv, jag är rädd att jag ska få den där jäkla stången i huvudet.. :P haha töntig som jag är, nee men man ska faktiskt vara försiktig.. :) 


Nu kommer snart mina två kex hem.. Jag ska slänga mig i soffan och bara slappa nu fram tills det är dags för jobb.. De ringde från jobbet förut, så jag ska jobba en extra natt imorn.. Det blir nog bra! :) Sen är jag ledig lördag och söndag iaf innan jag går på min vecka från måndag lunch till fredagmorgon.. Men det går bra! Blir sista gången med det här schemat eftersom vi ska köra igång med ett nytt.. Vilket schema det nu blir! :P 


hepp hepp!


Av Hanna Sjöström - 21 februari 2013 14:45

Fick en hel dag för mig själv idag och det är rätt så behövligt ibland när man laddar för att jobba hela natten.. Majken är hos farmor och där bara älskar hon att vara!! :))

Rätt skönt med såna här dagar, jag ska jobba inatt så jag sov rätt så länge och åkte till gymmet när jag vaknade.. Ingen stress, like it! Idag blev det rygg och avslutade med underbara plankan! :)

Ska duscha, fastnade i soffan efter att jag åt och sen ska jag till Konsum och hämta ett paket från gymgrosissten, spännande! :)

Ha en bra dag! :)



Ovido - Quiz & Flashcards