Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Hanna Sjöström - 14 juli 2013 21:12

Haft en bra helg.. :) I fredags hade vi myskväll, jag och min underbara man.. I går var jag en sväng i Vätterviken med mamma, Sanna och Anton.. Fick iaf lite färg på näsan.. ;) Vit sommar för min del både när det gäller solbränna och alkohol! :P På kvällen åkte vi ut till Linnda och Erik. Vi grillade, pratade och hade en riktigt trevlig kväll som slutade med ett x antal myggbett på rumpan haha.. Idag har vi grattat lillasyster som fyllde år förra helgen.. Trevlig dag med familjen.. :) Nu fortsätter vi med att titta på serier..

Imorn ska jag äntligen träffa två efterlängtade tjejkompisar som jag inte träffat på länge.. Ska bli väldigt kul! :)

En lite update på vad som hänt ihelgen.. Tre pass kvar sen ska vi njuta av ledighet tillsammans! :)

Ovido - Quiz & Flashcards