Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Sjöström - 10 februari 2013 23:52

Japp, nu är helgen slut.. Idag har jag hjälpt mamma att städa och fixa med lite grejer i den gamla lägenheten.. Hoppas jag hinner hjälpa henne mer på tisdag.. Skulle helst se att hon hade sluppit allt jobb med flytten..

När jag kom hem började jag röja i vår groventré.. Var på tiden.. :) Nu vill jag börja planera och spekulera på olika alternativ och fundera över hur vi vill att det ska se ut i framtiden.. :) Fortsatte lite med att gå igenom och sortera det som vi har i garaget och som ska till tippen.. Har lite kvar att styra med där inne men blir inte mer idag.. :) Jag är rätt trött i kroppen efter idag och så ska jag ju jobba dag/kväll imorn så nu tittar jag på Arrow och slappar.. Snart dags att sussa! :)

Av Hanna Sjöström - 10 februari 2013 01:40

Meeeeen... Igår blev jag verkligen påmind om vissa saker! Som jag ska tänka på och ta till mig!


I fredags fyllde David år så vi var ute och käkade.. Kvällen var okej men inte mycket mer än så tyvärr men tror att han hade trevligt iaf och det är ju huvudsaken.. :) Jag somnade skönt i sängen efter en flaska vin.. ;) Idag har vi mest slappat, tittat på Arrow och varit på mat och fika hos David.. Det var trevligt.. :) Ikväll har Krille och jag tittat på mellon och bara slappat i soffan... Med honom trivs jag bäst!! :)

Av Hanna Sjöström - 5 februari 2013 15:28

Nej min telefon gjorde väl lite som den själv ville förut så inlägget kom inte med eller så vare jag som klantade till det.. Kan jag väl aldrig tro! ;) 

Skrev iaf ett riktigt peppinlägg för idag är jag pepp på det mesta och har roliga saker att se fram emot.. Får skriva om vid ett senare tillfälle.. :) 


Puss & hej

?

Av Hanna Sjöström - 5 februari 2013 14:32

Men hallå? Vad händer? Skrev ju ett jättelångt inlägg och sparade det.. Vart tog det vägen?.. haha mitt pepp idag kanske försvinner ändå.. Jaja, får skriva lite senare.. Har inte mer tid nu.. :)

Av Hanna Sjöström - 5 februari 2013 14:30

Försökte lägga upp andra bilder som jag inte lagt upp på instagram men de blir ju åt fel håll och jag vet inte hur man vänder på dem?..

Av Hanna Sjöström - 5 februari 2013 14:28

Ovido - Quiz & Flashcards