Alla inlägg den 1 november 2012

Av Hanna Sjöström - 1 november 2012 22:09

Alla klagar vi över saker som vi skulle vilja ha, uppnå, hur vi ser ut, saker vi vill göra, saker vi vill köpa osv men ibland inser jag att jag är så sjukt nöjd över att vara just jag! Jag mår bra både fysiskt och psykiskt.. Jobbar på att få en starkare kropp och det stärker även ens inre oerhört!

Trots att jag "bara" är uppvuxen med min mamma så har jag haft en tokigt bra uppväxt! Min mamma har alltid varit min trygghet och mina två syskon såklart! Jag har aldrig haft det särskilt svårt med typ skola osv. Jag har hittat en underbar kille som jag vill dela mitt liv med.. Trots att vi är väldigt olika så är det honom jag vill ha, honom jag älskar! Han liksom känner mig innan och utan.. Han hör till och med på sättet jag skrattat hur jag mår.. Han känner mig helt enkelt och kanske handlar det om att jag vet att jag hittat rätt, hittat hem, min trygghet och att jag vågar öppna mig totalt för honom.. Självklart har jag mina brister och det uppstår problem i min vardag, ja som iaf är problem för mig men ändå så är jag väldigt glad över att jag är just jag!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min andra hälft och titta på film..
Puss

Av Hanna Sjöström - 1 november 2012 20:20

Ja, den här dagen har varit bra och den har gått tokigt snabbt.. Sov rätt länge sen åkte jag och Linnda till Mio, hittade fina bokstäver som ska stå i sovrummet.. :) Umgåtts med Linnda hela dagen, pratat ätit mat och bara varit! Härligt! :) Vi skulle egentligen ha tränat men det blev inte så och jag behövde nog en vilodag känner jag.. På't imorn igen! :)

Nu ska vi visst titta på uppfinnarna, får väl ställa upp för min karl! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards