Alla inlägg den 7 november 2012

Av Hanna Sjöström - 7 november 2012 20:22

Ja, det har varit en bra dag med mycket träning.. :)


Halv 3 mötte jag upp Natta i Mjölby och vi körde ett styrkepass.. Shiit, det var jobbigt men det är så jäkla skönt efteråt.. Sen fick vi för oss att jag skulle gå på ett Zumba pass nu ikväll. Så åkte bara hem och käkade. Blev lax och potatis.. :) Jag älskar lax, det är så himla gott! Kyckling har jag tröttnat lite på men laxen har jag i stort sett ätit varenda dag och jag har fortfarande inte tröttnat på det! :) Sen åkte jag iaf in till Zumba passet.. Hjälp vad svårt det var, de andra hade nog kört några gånger men så är det alltid med såna pass, det tar liksom några gånger innan man kommer in i dem ordentligt.. Imorn ska jag köra ett annat pass, high energy. Kommer säkert känna mig lika virrig då men man måste ju börja någonstans och fortsätter jag att köra passen så blir det förhoppningsvis lättare att hänga med sen..


Nu sitter jag här med min jordgubbs-shake och ska försöka börja skriva lite på min inlämningsuppgift men kan säga att jag inte riktigt är på sånt humör idag.. Men tänkte jag iaf skulle börja skriva några rader så får jag sitta med det imorn på dagen innan träning och jobb.. Är kanske lite för trött nu också.. Men ska väl iaf få ner några meningar så får vi se.. 

Fick reda på min senaste fördjupningsuppgift och den fick jag A på. Nu har de ju ändrat betygsystem så det är mellan typ A och hm vare E eller F? Kommer inte ihåg men det var ju med andra ord ett bra betyg iaf.. :) Nee nu har jag inte tid att skriva mer måste börja.. hejhopp!
 

Ovido - Quiz & Flashcards