Alla inlägg den 29 november 2012

Av Hanna Sjöström - 29 november 2012 22:47

Idag började vi med julklappsshoppingen..Är ju bra att man köpt någon iaf.. :P Köpt till Jamie och så hittade jag kläder till Majken som hon ska få i julklapp.. Hittade tokigt fina jeans till henne på Lindex.. Hoppas hon gillar dem.. :) Hade det funnits i min strlk hade jag lätt köpt ett par till mig.. :)

Varit en lång dag och jag borde sova snart.. Kände att jag inte är så sugen på att adventspynta hela helgen så började nu ikväll.. Fast adventsljusstakarna tänds inte förens på söndag såklart. Nu är äntligen alla fönsterbrädan uppe ut mot gatan.. Känner mig rätt händig.. ;) Så får bli advent i de fönstren iaf.. :)

Nee, jag ska greja klart så jag kan gå och lägga mig sen! :)

Ser fram emot helgen då ska jag träffa Linnda! <3 Vi ska dricka vin och försöka planera lite inför nyår! :)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards