Alla inlägg den 30 november 2012

Av Hanna Sjöström - 30 november 2012 17:52

Kändes inte lika lätt idag som sist men jag sprang dem iaf.. Håller mig på bandet, idag hade det nog knappt gått att springa ute, vilket rusk och vad halt det är! Hade säkert slagit halvt ihjäl mig..

Nu börjar jag få lite julkänslor, kom väl med snön antar jag och julklappsshoppingen.. ;) Var tvungen att tända ljusstakarna i fönstren.. :) Ska ta och baka lite lussebullar ihelgen tror jag bestämt.. Jag är trött blir att slappa ikväll med min man och sova länge imorn.. Love it! :) Sen ska jag träffa Natta imorn 14.30 Näst sista gången nu.. Hade aldrig kommit igång men träningen utan henne och på rätt sätt att sakta men säkert bygga sig uppåt.. Känns väldigt bra och jag ska absolut inte sluta träna igen oavsett vad som händer! :) Jag mår ju sååå mycket bättre när jag tränar.. Det ger mig en riktig egoboost! :)

Nu en dusch, ha en bra fredag!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards