Alla inlägg den 3 november 2012

<3

Av Hanna Sjöström - 3 november 2012 18:58

Av Hanna Sjöström - 3 november 2012 18:48

Ja, idag är det alla helgons dag.. Jag antar att det kommer gå en massa skräckfilmer inatt då?.. Själv tycker jag att det är viktigare att tänka på de änglar vi förlorat!

Var med mamma och David på morfars grav och tände ljus! Vad jag saknar dig lilla morfar! Du hann ju liksom inte vara med och lära känna mitt liv som jag lever nu.. :/ Jag saknar dig ibland så det riktigt värker i hjärtat!! Tänt ljus här hemma både för morfar och för moster!! Tänker på dem extra mycket idag! Saknar er!! <3
Efter det gav jag mig ut på en liten springrunda, intervall.. Skulle egentligen sprungit på väder men det var för mörkt.. Så sprang runt lite på gatorna uppe vid oss, det finns ju några stycken.. Det funkade det också! :)

Igår var David och jag i Linköping! :) Köpte present till Krille som fyller år på tisdag.. Får se om han gillar't! :)

Nu ska jag äta lax och ta en dusch.. Sen är det dags för jobb igen!

Ha en bra lördagkväll! :)

Ovido - Quiz & Flashcards