Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Hanna Sjöström - 26 augusti 2012 23:08

Det har verkligen varit en fantastisk dag! Första gången jag träffade lille Samuel och jag kan inte säga annat än att han är heeelt underbar! Min fina kusin Liselott och hennes J-O's söta lilla skatt! :) Han har verkligen fått två fantastiska föräldrar! Vilken lycka och kärlek, så fint! Jag blir tårögd bara jag tänker på det!

Min kära hm läs kära med lite ironi för just då var hon inte så kär min syster... :P Lånade min kamera när hon var i Magaluf.. Hon skulle ta med den idag så jag kunde ta några fina kort på Samuel.. Ja, kameran kom ju med.. Efter 4 kort står det: minneskort fullt.. Då har hon lyckats se till att kameran är med, att batterier är laddat men... att minneskortet ligger kvar hemma.. Jahopp, så det blev 4 kort.. Kameran är hos mamma så det blir inga av de få bilderna idag.. :) Visst kan man skratta åt det och inte hennes fel alltså men så typiskt!

Nu ska jag sova, är trött och vet att Majken troligtvis vaknar tidigt imorn eftersom Krille kommer väsnas när han går till jobbet.. Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards