Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Hanna Sjöström - 27 augusti 2012 22:55

Ja, man blir ju rätt nyfiken på vilka det är som går in och läser.. Ser ju statistiken men man vet ju inte vilka det är.. Skriv gärna något, om så bara ett namn.. :) Jag är ju såå himla nyfiken av mig som ni som känner mig vet.. :P Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!

Av Hanna Sjöström - 27 augusti 2012 20:35

Kristofer.

Inte alls mått bra idag.. Krille kom hem tidigare från jobbet för att ta hand om Majken.. Han skämde bort mig med att laga mat, fixa disk och passa upp på mig..
Han är allt bra min baby!


Känner mig bättre nu så hoppas det håller i sig så vi kan styra lite imorn..

Måste öppna pluggböckerna en stund imorn också för på onsdagmorgon ska jag göra slutprov i två kurser, tror så iaf.. Infon är ju inte på topp!

Nu en film och sen hopp i säng..

Pusss

Av Hanna Sjöström - 27 augusti 2012 11:30

Jag vaknade imorse och mådde inte alls bra.. Gör det fortfarande inte.. Stackars Majken som måste vara hemma med mig idag.. Jag orkar ju inte göra något.. :/ Hon gick över till grannen för att leka, bra intiativ för bådas skull! Nu ligger jag nerbäddad i sängen.. Måste blunda en stund nu.. Hejdå..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards