Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Hanna Sjöström - 31 augusti 2012 00:20

Snacka om att jag är dålig på sånt här, trodde ju att man såg kommentarer bara man gick in på sidan.. Har tänkt nehe, ingen svarade på mitt "nyfikna" inlägg! Men så var det ju inte, kul det var med kommentarer! :)

Känner att fler av mina kompisar och bekanta borde skriva blogg.. Helt klart!! :)

Nu när jag skriver är det 1 minut kvar till fredag och Majken fyller 5 år! Stor tjej! <3


Nu ska jag vara snuskigt ärlig....
Jag tror ärligt talat att det är svårt att förklara hur det känns att vara "bonusmamma" när man inte är det själv.. Speciellt när man själv inte är mamma på riktigt, det är speciellt! Det är många delade känslor och det är ju faktiskt så att jag själv inte valt att bli mamma, jag har själv inte tagit det klivet i livet.. Det är blandade känslor och många gånger har jag känt en känsla av orättvisa.. Så mycket jag velat göra tillsammans med Krille men som inte gått! Men när man tänker på Majken, underbara lilla Majken så överväger det!

Det har varit många turer men det är inte lätt att vara förälder till ett barn och allra helst inte när man bor typ 23 mil ifrån varandra! Men alla gör sitt bästa för hennes skull! Majken är en underbar liten tjej, det är mycket som hänt i hennes korta liv men hon har så otroligt många runt omkring sig som verkligen ÄLSKAR henne! Och trots allt som varit så finns Majken och jag vet att hennes pappa och mamma älskar henne mer än något annat. Samtidigt så vet jag också att jag har en viktig roll i hennes liv oavsett vad folk tycker om mig.. Att jag träffat Krille och fått äran att vara en del av Majkens liv känns underbart! Och trots att man funderar ibland och tankar och känslor far fram och tillbaka så vet jag att Majken och Krille är min familj och att jag älskar dem båda två! <3

Imorn fyller Majken 5 år och vi ska försöka göra hennes dag till en speciell och rolig dag! <3

Puss & godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards