Alla inlägg den 11 december 2013

Av Hanna Sjöström - 11 december 2013 18:49

Dagen har gått snabbt men ändå lite segt att vara själv hela dagen.. Sov länge, satt ihop och satt fast sista delen på skötbordet, blir nöjd när jag klarar sånt där själv.. haha Varit ute och traskat en liten sväng.. Får ju så ont i ljumskarna men det är ju så skönt att gå iaf en liten sväng och det funkar ju inte att bara sitta inne hela tiden.. Sen lagade jag mat tills Krille kom hem.. Idag blev det kött och potatis.. Lyckades till och med göra egen sås, det är något som jag inte brukar vara så bra på men denna gång fick jag full pott av min kära sambo.. ;) Jahopp, roligare än så blir det nog inte idag..

29 dagar kvar nu och innan dess ska det ju vara julafton och nyårsafton och så några besök hos barnmorskan.. Skönt att det händer lite, tiden går ju lite snabbare då.. Blir iofs en lugn månad om man jämför med hur julmånaden brukar se ut men alltid mysigt att umgås med familjen och så ska vi väl fira vår årsdag lite också såklart! <3

Ha en bra kväll! :)

Ovido - Quiz & Flashcards