Alla inlägg den 17 december 2013

Av Hanna Sjöström - 17 december 2013 20:46

Det här året har varit ett år med mycket glädje men också ett år med stora förändringar, ett år med mycket tankar och fundringar över hur livet ska bli.. Ett år där vi fick reda på att vi ska få barn tillsammans! :) Det största som hänt oss! :) Ett år där jag inte haft någon som helst kontroll över min kropp och ett år som inneburit mycket frustration samtidigt som jag är så oerhört tacksam och lycklig! Det har varit ett känslosamt år helt enkelt för det är ju faktiskt så att man är gravid i 9 månader, det återstår alltså 3 månader på ett år så 2013 har ju varit mitt preggo år! :) 2014 förväntar jag mig starta med en otroligt häftig resa men det tar vi då! En sak i taget.. :)

Vi var på julbord med Krilles jobb ihelgen, det var en tjej som berättade för mig att hennes nyårslöfte förra året var att bli lite snällare och lite mer ödmjuk och att inte dömma folk för snabbt.. Jag tycker det låter som ett jättebra nyårslöfte! Tjejer är inte alltid snälla mot varandra och vi är bra på att dömma lite för snabbt.. Alla dessa nyårslöften om att träna lite mer, äta lite bättre osv.. Nee, det här kändes faktiskt som ett nyårslöfte som man behöver påminna sig om ibland!

Nu blir det visst film här, godnatt! :)

Av Hanna Sjöström - 17 december 2013 20:18

Jag antar att bebis egentligen kan komma när som helst nu?... Var på city gross och handlade nu ikväll, ekade tomt i kylskåpet.. I vanliga fall åker jag oftast och handlar själv på dagen när Krille jobbar men jag orkar inte det nu och visst är det bättre och roligare att åka tillsammans! :) Kändes dock lite så där, sammandragningar delux men det är ju tur att man kan stanna och vila i mellan åt.. Jag undrar jag om bebis tänker stanna där inne till 9 januari.. :) För mig skulle det inte göra något om det blev ett december-barn! Det är inte ett dugg synd om oss om bebis kommer i december som jag fick höra häromdagen.. Jag menar så länge allt går bra och bebis mår bra så spelar det absolut ingenroll om bebis så behagar komma ut på julafton eller på nyårsafton. :) Kanske på vår årsdag? :)

1 vecka kvar till julafton nu, mys! Jag ser fram emot en lugn jul med familjen.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards