Alla inlägg den 12 december 2013

Av Hanna Sjöström - 12 december 2013 18:20

Ja, det är kanske inte något jag är så bra på men lyckades få till ett nytt draperi till skötbordet och ett örngott som vi kan ha i vagnen sen.. Var bara meningen att jag skulle fixa ett draperi men blev lite tyg över så tänkte att något kan jag ju göra av det också.. :) Det är ju kul att sy men jag är inte så bra på det så det tar en stund.. Krille blev lite chockad när han kom hem och såg mig sittandes i köket vid symaskinen men han tyckte att det jag gjorde blev fint iaf.. :)

Håller på att titta på film så ska fortsätta med det innan jag plockar in symaskinen igen.. En så enkel sak som att sitta på golvet och klippa tyg är krävande med en stor mage i vägen.. Så kände att jag behövde lägga mig i soffan och sträcka ut en stund..

Ovido - Quiz & Flashcards