Alla inlägg den 16 december 2013

Av Hanna Sjöström - 16 december 2013 16:24

Jisses mina fötter är som stora klumpar! Vänster fot ser grotesk ut.. Det gör till och med ont.. Har legat med fötterna i högläge i några timmar nu.. Hjälper ju lite iaf mot det onda men de är fortfarande gigantiska.. Trodde faktiskt inte att man skulle samla på sig så mycket vätska och bli så svullen så här års men det har jag visst gjort..

På förmiddagen kom grannen och hennes söta lilla Nora över på lite kaffe.. :) Det var trevligt! :) Ja, mycket mer än så blir det nog inte idag.. Jag behöver vila, jag är helt slut ändå har jag knappt gjort något idag..

Av Hanna Sjöström - 16 december 2013 00:51

Blev en myskväll hos mamma och lillasyster kom dit också.. Drack varm choklad och tittade på solsidan.. Såna kvällar behövs ibland.. <3

Tredje advent men har visst glömt att tända tredje ljuset.. Får göra det imorn istället.. Tvättat lite bebiskläder och grejat lite idag.. :) Alltid finns det något att styra med..

Igår var vi på julbord med Krilles jobb.. Trevligt och gott! :) Innan det hälsade vi på Krilles jobbarkompis som precis fått barn.. En 2 veckor, gammal plutt.. Så gosig! :) Ja, den här helgen gick den också men bara en vecka kvar sen får vi lite långledigt tillsammans i samband med julen.. Det gillas! :) Måste försöka sova lite nu, trött tjej!

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards