Alla inlägg den 10 december 2013

Av Hanna Sjöström - 10 december 2013 23:23

Det blev lite julfika ikväll.. Det var mysigt och trevligt! :) Blir mycket bebisprat och snart är det dags för att få barn prat men så är det just nu.. :)

Hoppas vädret är skapligt imorn, har inga vidare planer.. Göra några snöänglar haha ska nog inte ge mig på det då kanske jag inte kommer upp igen.. :P

Tittade på paradise hotel ikväll.. Det är ju så sjukt dåligt men ändå måste jag titta.. haha jag känner mig verkligen gammal när jag tittar på det.. Vissa är ju lite yngre men några är ju äldre men det beror kanske mer på vart man är i livet och inte är jag på paradise hotel iaf, tack och lov.. :)


Nehe dags att sova, godnatt!

Av Hanna Sjöström - 10 december 2013 14:03

Insåg att det inte var så mycket lussebullar kvar i frysen så idag har jag bakat.. Cissi och jag bestämde ihelgen att vi skulle ha julfika idag så då måste vi såklart ha lussebullar.. :) Hittade ju ett recept till förra julen med kesella, dinkelmjöl, stevia/sukrin och fruktsocker.. Istället för vanligt mjöl och vanligt socker.. Jag tycker till och med att de blir godare än vanliga lussebullar så det är ett recept som ska sparas och användas.. :)

Känns som jag har lussebullar upp till öronen så nu blire duschen! :)

Ha en bra tisdag!

Av Hanna Sjöström - 10 december 2013 10:50

Jag vaknar alltid varje natt typ 100 gånger av att jag har ont i ländryggen och måste byta sovställning.. Idag vaknade jag inte förens Krilles klocka ringde.. Ljuvligt! Jag har legat och halvsovit fram tills nu.. Kände att jag behövde det.. :) Majken vaknar ju rätt tidigt när hon är här och har man då knappt sovit på natten så är man rätt så trött.. Så idag fick jag sova sålänge jag ville.. :)

Igår var Majken och jag och shoppade.. Vi åkte till Mobilia eller jag menar såklart "Depot Mantorp".. haha det känns som att jag alltid kommer säga Mobilia.. Personalen på team sportia är ju helt underbara.. Man får alltid så bra bemötande och de hjälper än så mycket de bara kan! Toppen! Majken köpte termobyxor och ett par ordentligt varma skor på Din sko så nu ska hon stå sig i vinter.. :) När pappa-Krille slutat jobbet åkte vi alla tre till Svartå för att lämna Majken.. Tur att jag inte körde! Uch, jag gillar inte alls att köra när det är så mycket snö! Okej, om det är stora vägar men småvägar vid vattnet.. Big noooo för mig! :) Kände att det var lite jobbigt att sitta så där länge så nu får jag nog hålla mig på hemmaplan eller runt om iaf tills bebis vill komma ut.. :) Jag fick för mig att skotta i söndags, jag var själv hemma och var tvungen att åka ner till Östenssons.. Jag kom inte ut med bilen så jag tänkte, jag skottar.. Det var jobbigt, haha.. Krille tycker att jag ska hålla mig lugn nu fram till efter nyår så får försöka med det! :)

Jag tänkte försöka börja tvätta upp lite bebiskläder i slutet av veckan eller nästa vecka och börja packa väskan inför förlossningen.. Det kan väl inte vara för tidigt nu?.. Skönt att ha det klart, i jul har man ju en del annat att pyssla med känns det som.. :)

Nehe nu ska jag äta frukost och greja lite..

Ovido - Quiz & Flashcards