Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Min älskling fyller 26 år idag!

Av Hanna Sjöström - 6 november 2012 23:39

Idag är det Krilles födelsedag så ikväll har hans familj - Filip varit här.. Mysig kväll! :) Krille har ätit gott och fått fina presenter så han verkar riktigt nöjd med sin dag! <3

Tog tag i att sätta upp en rullgardin i Majkens rum och ytterligare en fönsterbräda är uppe.. Shit, vilken skillnad det blir bara man får upp dem.. Dock måste det inhandlas lite mer saker för att få upp de två sista ut mot gatan.. Hade visst köpt lite fel plus att tre till ska inhandlas till "andra sidan" av huset! :) Ja men två är ju uppe nu iaf! ;) En bit på vägen.. Kul det slå bli att köpa krukor, blommor och lampor! :)

Varit på en 4-timmars lång planeringsdag idag! Suck, mer än så ska jag väl inte säga!

Många härliga nyheter från oväntade håll på sista tiden och jag är väldigt glad för er skull! Kompisar som ska få barn och gifta sig! Åh, det är så härligt! <3 Nästa höst ska jag och Krille åka på bröllop i Italien, ska bli en riktigt härlig upplevelse och jag vet att Emeli kommer vara en fantastiskt vacker brud! :)

Bäst att lägga sig snart, mycket som ska göras imorn.. Städa, plugga och vid halv 3 ska jag träffa Natta! :)

Det här är min sista vecka med den enformiga kosten jag har kört i snart 8 veckor men så himla bra jag har mått! Jag behövde verkligen det för att få fason på mig själv.. Självklart ska man unna sig godsaker ibland och jag kommer aldrig kunna leva helt utan att äta onyttigt men med måtta och det får aldrig kännas som ett måste, så kunde jag känna förut! Plus att nu har jag kommit igång med träningen och då kommer jag med gott samvete faktiskt kunna äta godis på lördagkvällen!

Mat ska ge energi inte ta energi skrev en mycket klok tjej till mig.. :) Så som jag åt innan så tog maten mycket av min energi.. Det var tråkigt att äta och det var oftast inte så gott heller! Nu har jag en helt annan inställning till mat och är mycket nyfiken på hur kosten kommer se ut nästa vecka! :)

Det blev visst rätt långt, godnatt! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards