Alla inlägg den 4 december 2012

Av Hanna Sjöström - 4 december 2012 11:49

Ställde klockan på 10 men då gick jag inte upp.. :P Ligger fortfarande och drar mig men måste faktiskt gå upp nu.. Ska åka till Kevin och klippa mig och fixa till färgen i håret idag.. Ska bli kul! :) Framåt kvällen ska vi på kalas hos Sanna och Viktor... En av mina bästa Sannor fyller ju år idag! Stort grattis underbara du!! <3 Sen är det dags för nattjobb.. Blir ingen träning idag, kände att jag behövde sova lite för att orka med natten.. Har skaplig träningsvärk idag men mest i ben, armar och bröst.. Vad jag kan känna när jag ligger ner.. haha kanske knappt kan gå när jag kommer upp! Gött äre! :) Nu börjar jag bli hungrig så ska äta lite.. :)

Ha en bra dag i snön, det ska jag ha! :)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards