Alla inlägg den 11 december 2012

Av Hanna Sjöström - 11 december 2012 23:56

Kvällens köttfärsröra och god det blev den! :)

Av Hanna Sjöström - 11 december 2012 23:53

Idag blev allt sent.. Jag vaknade sent, åt frukost sent.. Men det är så skönt och behövligt att sova igen förlorad sömn..

Plockat och grejat lite hemma idag.. Skulle till gymmet på eftermiddagen men även det blev sent.. Var tokmycket folk så åkte till City gross och handlade istället.. Åkte till gymmet vid åtta istället så även det blev sent.. Sprang 6 km på löpbandet.. När jag sprungit 5, 8 km så råkar jag självklart komma åt den där nödknappen så allt nollställs och bandet stannar men 6 km skulle det ju bli så fick starta den fort som sjutton igen.. :) Det är jobbigt som tusan men sååå skönt efteråt! Lagade mat när jag kom hem.. Älskar dessa köttfärsröror med bönor i.. Så nu har jag mat tills imorn också.. Efter det fick jag för mig att storstäda badrummet, jag med mina kvällsaktiviteter.. :P Så nu är jag rätt trött och det är dags att sova..

Musikhjälpen går på högvarv här hemma.. Både Krille och jag gillar't, bra musik och en riktigt bra grej tycker jag.. Det får mig att tänka på när Krille och jag precis hade börjat träffas för 3 år sen, då tittade vi på det konstant tillsammans! :)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards