Alla inlägg den 10 december 2012

Av Hanna Sjöström - 10 december 2012 21:42

Trots lite jobb fredag till lördag och söndag till måndag så har den här helgen varit tokigt bra tack vare min Kristofer! :)

Vi skulle ju egentligen hämtat Majken till helgen men pga det dåliga vädret så blev det inte så.. Men nu kommer hon till nästa helg istället när jag är ledig så det ska bli mysigt!!

I lördags var vi på julbord med Krilles jobb.. Vi var på konsert och kongress i Linköping, Wallmans-show stod för undeehållningen.. Det var en lyckad kväll med god mat och riktigt bra underhållning.. :) Söndagen blev en riktig mysdag, älskade, fina pojkvän! Sen träffade jag Maria en sväng.. Hon var i Skänninge över helgen, kul att vi hann ses.. Blev en ordentlig promenad med massa prat och en massa positiv energi som jag alltid får av henne! :)

Blivit en del tid på löpbandet ihelgen också.. Känslan av att klara av de där intervallerna och de där kilometrarna är sååå skön! Yeees!

Har lagat mat och nu är jag fruktansvärt trött.. Blev biffar med bacon, potatis och sås.. Så förbaskat gott! :) Idag hade vi handledning på jobbet så det innebar att jag var tvungen att ställa klockan på 13, så 4,5 timmes sömn.. Ja, då får man allt vara trött tycker jag..

Veckan är uppbokad som vanligt, plugga, träna, jobba, städa, handla, fixa julklappar....... ja, alltid finns det något att styra med.. :)

Shiit, somnar visst snart!
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards