Alla inlägg den 19 december 2012

Av Hanna Sjöström - 19 december 2012 01:06

Den här veckan är dessvärre lite stressig, mycket som ska göras plus att jag jobbar heeela veckan och konstiga tider förstås.. Imorn jobbar jag natt och då behöver man ju vila på dagen och sova länge men nej.. För det första är Majken här bara det säger att jag inte får sova hur länge jag vill (menar inte att jag inte vill ha henne här, bara ren fakta) ;) Sen kommer visst några som skulle ändra något vid fjärrvärmepumpen på förmiddagen.. Skulle behöva hinna börja städa och tvätta.. Klockan 14 ska jag vara i Mjölby och träna sista passet med bästa Natta.. Känns lite tråkigt måste jag säga! Återkommer om det.. Innan det ska jag lämna Majken hos Sanna och Jamie en stund för lite faster- och kusinmys! :) Sen klockan 16 ska jag på ett möte med jobbet.. Efter det hem och hämta Sannas dator och åka med den till henne.. Ja, juste vila.... När ska jag hinna med det?! Kan ju hoppas jag hinner lägga mig en timme innan jag börjar iaf.. ;) Får sova på tisdag nästa vecka kanske, innan dess, ingen vila! Tror bestämt jag ska sova nu, godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards