Alla inlägg den 13 december 2012

Av Hanna Sjöström - 13 december 2012 19:05

Idag har jag varit med Joline i Linköping och handlat lite.. En trevlig tur! :) Blir lite stressad när jag tänker på hur många julklappar vi har kvar att köpa men det ordnar sig.. :)

Har en sinnes träningsvärk idag. Åkte till gymmet för att köra lite på löpbandet, kände att det kanske mjukar upp lite. Löpningen kändes ju okej men stretchingen efter gaaah vad ont! Har än så länge sprungit 1, 2 mil den här veckan.. (sammanlagt alltså) och det är jag stolt över! :)

Vila och greja lite innan det är dags för jobb inatt! :)

Ha en bra kväll! :)

Av Hanna Sjöström - 13 december 2012 00:53

Jag och Krille valde att köpa hus av många olika anledningar.. Men hade jag vetat hur mycket tid och ork ett renoveringsobjekt av den kalibern vi hade skulle ta så hade vi aldrig köpt det här huset! Nu fick ju vi ofantligt mycket hjälp av Krilles pappa som vi är sjukt tacksamma för.. Hade inte han hjälpt oss hade vi aldrig fått ett beboligt hem.. Under de 6 månaderna så var allt jobbigt men det har nog stärkt vårt förhållande otroligt! Krille och jag sågs typ aldrig bara vi, vi var i huset och renoverade när vi inte jobbade och vi tjafsade mycket.. Det var inte kul alls men vi stod ut och för nästan exakt 1 år sedan flyttade vi in.. Första natten i vårt hus.. Jag kommer fortfarande ihåg den.. Att få sova tillsammans i vår säng, vad jag hade längtat efter det.. En sån liten grej men så stor för mig.. Visst var det jobbigt men jag vet att allt som vi gick igenom hade en mening och nu är vi lyckligare än någonsin tillsammans.. Vi har fortfarande en hel del kvar att renovera men man blir väl aldrig helt klar när man bor i hus oavsett.. Sedan vi flyttade in har vi inte gjort så mycket.. Behövt vila lite efter den intensiva perioden men snart känns det som att det är dags med lite fler projekt här hemma..

Nu ska jag sova, godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards