Alla inlägg den 5 december 2012

Av Hanna Sjöström - 5 december 2012 21:25

Ja, så mogen är jag! ;)

Nee men allvarligt så har det inte gått så bra nånting idag.. Jobbade inatt och när jag kom hem kom jag på att jag glömde kycklingen jag köpte på vägen till jobbet.. Typiskt men skulle ju in till Mjölby senare.. Väl hemma ställde jag klockan på 12.30 eftersom jag skulle vara i Mjölby 14.30 Var jobbigt att gå upp så kom upp vid 13.. Då skulle jag slänga i mig lite mat.. Kom liksom inte på någonting.. Fick bli lax, broccoli och ägg tillslut.. Jag har knappt smakat broccoli förut men insett nu att det är helt okej.. :) Klockan blev 14 tokigt snabbt och då var jag tvungen att åka.. Fick ju typ ångest bara av att titta ut.. Köra bil i sånt här väder är ju inget jag älskar precis! Det skulle väl gå an om jag var själv på vägarna men det finns så mycket idioter som sitter bakom ratten..
Väl inne i Mjölby skulle vi köra ett riktigt jobbigt pass och det ska ju vara jobbigt men min kropp sa liksom ifrån.. Jag vet att jag orkar mer än jag gjorde idag! Jag blir ju så jäkla arg på mig själv när jag inte klarar av övningarna som jag ska.. Blää! Men man kan liksom inte vara på topp alla gånger så är det och jag är seg i kroppen efter passet vi körde ihop i måndags... Så det är bara att bita ihop och komma igen! :)

När jag kom hem skulle jag fixa i köket och laga mat men Krille låg i soffan så jag kröp ner bredvid honom och så somnade vi båda två.. Helt otroligt hur mycket jag längtar efter honom när jag jobbat mycket.. Vi går ju liksom om varandra! Så det var mysigt att bara få sova så nära! När jag vaknade till var det dags för kök och mat.. Skulle göra ris och kycklingwook.. Den lyckades vi tokigt bra med förra veckan.. Den var så god så därför jag ville göra den idag men jag misslyckades! Den blev inte alls lika god tackvare min överkonsumtion av sesamolja, suck! Men vi fick i oss lite iaf trots att det inte var lika gott som sist.. Men får prova den på nytt en annan dag.. Så har faktiskt varit lite av en prutt-dag! Två saker som jag sett fram emot blev liksom inte som det skulle...

Imorn ska jag hämta Majken eller vi hoppas på det, beror på vädret! Men vi saknar henne såå otroligt mycket och hoppas vädret lugnar ner sig! Tänk om avståndet var mindre, vad skönt det skulle vara, praktiskt och bra för Majken!! Ibland märks det liksom på henne att vi är för långt bort! Underbara unge!! <3

Nu måste jag kila, hejhopp!

Ovido - Quiz & Flashcards