Direktlänk till inlägg 10 december 2013

Men vad hände?

Av Hanna Sjöström - 10 december 2013 10:50

Jag vaknar alltid varje natt typ 100 gånger av att jag har ont i ländryggen och måste byta sovställning.. Idag vaknade jag inte förens Krilles klocka ringde.. Ljuvligt! Jag har legat och halvsovit fram tills nu.. Kände att jag behövde det.. :) Majken vaknar ju rätt tidigt när hon är här och har man då knappt sovit på natten så är man rätt så trött.. Så idag fick jag sova sålänge jag ville.. :)

Igår var Majken och jag och shoppade.. Vi åkte till Mobilia eller jag menar såklart "Depot Mantorp".. haha det känns som att jag alltid kommer säga Mobilia.. Personalen på team sportia är ju helt underbara.. Man får alltid så bra bemötande och de hjälper än så mycket de bara kan! Toppen! Majken köpte termobyxor och ett par ordentligt varma skor på Din sko så nu ska hon stå sig i vinter.. :) När pappa-Krille slutat jobbet åkte vi alla tre till Svartå för att lämna Majken.. Tur att jag inte körde! Uch, jag gillar inte alls att köra när det är så mycket snö! Okej, om det är stora vägar men småvägar vid vattnet.. Big noooo för mig! :) Kände att det var lite jobbigt att sitta så där länge så nu får jag nog hålla mig på hemmaplan eller runt om iaf tills bebis vill komma ut.. :) Jag fick för mig att skotta i söndags, jag var själv hemma och var tvungen att åka ner till Östenssons.. Jag kom inte ut med bilen så jag tänkte, jag skottar.. Det var jobbigt, haha.. Krille tycker att jag ska hålla mig lugn nu fram till efter nyår så får försöka med det! :)

Jag tänkte försöka börja tvätta upp lite bebiskläder i slutet av veckan eller nästa vecka och börja packa väskan inför förlossningen.. Det kan väl inte vara för tidigt nu?.. Skönt att ha det klart, i jul har man ju en del annat att pyssla med känns det som.. :)

Nehe nu ska jag äta frukost och greja lite..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards