Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Långsamt!

Av Hanna Sjöström - 20 december 2012 23:41

Idag har det gått långsamt!


Igår skulle jag lämna Majken en stund hos Sanna och Jamie för att jag skulle åka och träna och sen vidare på möte med jobbet. Självklart halkar jag på deras yttertrappa när jag ska gå ut och får ett trappsteg rätt i ryggen. Det gjorde förbaskat ont alltså! Jag skulle ju in och träna med Natta så jag satte mig ändå i bilen och åkte in. Väl där ändrade Natta om hela programmet för dagen och anpassade det så att jag ändå kunde köra ett svettigt och jobbigt pass.. Grym är hon! :) På kvällen sen åkte jag och jobbade, svullen och röd men det gick, berodde nog mest på att det var en jäkligt rolig natt.. Idag när jag vaknade kände jag att jag fortfarande hade grymt ont och jag måste faktiskt vara rädd om mig själv. Tror inte att tunga lyft är det allra bästa för ryggen just nu så jag bestämde mig för att stanna hemma sista natten. Tänk om jag skulle råka vrida till eller något, nej det vågade jag inte chansa på! Jag hoppas verkligen att det går över snart! Pga detta har allting jag gjort gått väldigt långsamt idag.. Inte för att det gör något men lite frustrerande att ha ont. Hade ju lovat Majken att vi skulle ta fram granen idag och klä den när jag hade vaknat. (Blev dock plastgran i år). Så Krille fick hämta granen och fixa med allt tungt så vi bara kunde klä den sen men som sagt snabbt det gick det inte.. Men huvudsaken är att Majken är nöjd och granen står där den ska. :)


Var ju mitt sista träningspass med Natta igår, en grym tjej och personlig tränare! Kommer sakna våra onsdags-pass men hon har lärt mig tokigt mycket så det är bara att köra på och fortsätta att kämpa för att må bra! :) Hade aldrig hittat den här motivationen själv, och det känns så skönt! Jag är mycket piggare, gladare och positivare. Negativ-energi är liksom inte välkommet längre! :)


Imorn är en ny dag och jag hoppas att ryggen känns lite bättre efter några timmars sömn!

Nu säger jag godnatt!


 
 
Catarina

Catarina

21 december 2012 00:02

Hej
Kikar in och hoppas att du vill kolla in tävlingen i min blogg!
Du kan vinna en härlig mössa från Spillevink till dig själv :)

Tävlingen avslutas 22 dec 12.00

Kram Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards