Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 2 oktober 2013 20:23

99 dagar kvar tills det är beräknat.. Cirkus 3 månader och en vecka.. :) Nu är det inte längre tresiffrigt.. Härligt! :) Imorn är det dags för ett besök hos barnmorskan.. Det ser jag fram emot!

Vi pratade på jobbet om att man ska njuta av nuet och inte blicka framåt hela tiden.. Men jag kan säga att jag är verkligen inte där just nu, jag längtar som en tok till januari!!! :) Får försöka med det när januari är här.. Först längtar jag till tisdag.. Då får jag en hel dag med min kära mamma och lillasyster i Ullared.. Ska bli kul att åka iväg bara vi tre för en heldag.. :)

Jobbat två nätter och så hade vi möte nu mellan 16-18.. Jag är trött i kroppen men det är inte konstigt, inte konstigt alls! Tänkte lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska upp så tidigt imorn..

Nu ska jag och magen mysa ner oss i soffan! Godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards