Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 24 oktober 2013 23:10

Tog helg imorse klockan 7, härligt! Tur att det var en lugn natt, jag vankar långsamt men säkert fram i korridorerna.. ;) haha 2 vekor kvar.. :) Jag blir lite trött på mig själv men det är mycket tankar och känslor som går genom mitt huvud, hormoner som åker upp och ner.. Jag saknar träningen, det var min egentid där jag bearbetade tankar och funderingar, låter kanske konstigt men när man tränar behöver man inte bry sig om någon annan än sig själv och det är bara JAG som är i fokus.. Ego som jag är, haha nee men man behöver den där tiden.. Men jag ska tillbaka, helt klart! Har jäkligt mycket att jobba på och det kommer bli jobbigt men jag har börjat om från början förut och vet hur tufft det är i början men jag vet också hur bra jag mår och jag vet att jag klarar det! Japp, så känns det nu men jag ska ändå försöka njuta av de här sista veckorna även att det är svårt.. :)

Lite städtorsdag fick det bli.. Vi hann inte riktigt klart med allt vi skulle men kom en bit på vägen iaf.. Ändrade även om möblerna lite i Majkens rum för att få bättre plats och satte upp en hylla och lite sånt.. Vi pratade om det sist hon var så får se om hon kommer ihåg.. :)

Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards