Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 9 oktober 2013 15:27

Jisses vilken lång sovmorgon det blev är ändå trött haha men brukar ju ta några dagar innan man blir människa efter jobbhelgen och igår blev det ju inte mycket vila.. Men skönt att kunna ligga i sängen länge idag.. Bara Molly som ska störa mig hela tiden när hon tycker att jag sover för länge, jamar och ska trampa på mig osv men tillslut stängde jag dörren.. :) Nu är spjälsängen ren och jag lyckades höja upp den helt själv.. :) Tänkte vi skulle sätta dit spjälskyddet och lägga i nya madrassen jag köpte igår men väntar tills Krille kommer hem så vi kan göra lite tillsammans.. :) Ska vika lite tvätt nu och invänta Krille.. Vi hann aldrig gå igenom allt som jag handlat igår så det ska vi göra idag innan allt ska plockas undan.. :) Tänk att man kan längta så mycket efter någon som man aldrig har träffat! <3

Ha en härlig onsdag! :)

Av Hanna Sjöström - 9 oktober 2013 00:00

Halv 7 imorse gav vi oss iväg.. Jag, mamma och Sanna åkte mot Ullared för en heldag på Gekås. Det blev en dag med mycket shopping och trevligt sällskap.. :) Men jag är verkligen heeeelt slut.. Kunde inte låta bli att klippa bort prislappar och greja lite när jag kom hem även att jag lovat mig själv att jag skulle greja med det imorn.. Nu har vi nästan handlat klart till bebis och jag är väldigt nöjd med dagens inköp.. Krille är med nöjd såklart.. ;) haha vi hade bestämt innan vad vi skulle köpa och det är ju trots allt så att vilken färg det är på saker och hur saker ser ut osv är lite viktigare för mig än för honom.. :) Jag fick hjälp av mamma och lillasyster att välja saker så jag tycker allt att vi fick hem mycket bra och fina saker! Jag tycker inte att det är det lättaste att veta vad man ska handla och storlekar osv men allt behöver man ju inte handla innan heller. Men nu har vi iaf en bas.. Något som är kvar på listan är en skötväska och det får vi leta vidare efter för det hittade jag ingen vettig idag.. :)

Nee nu ska jag gå och sova.. Ska skura spjälsängen och fortsätta greja lite med det vi köpt och sen är det dags för 2 jobbnätter igen.. Jisses vad min kropp längtar efter att det är dags att gå hem från jobbet!

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards