Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 4 oktober 2013 12:58

Kände att jag verkligen var tvungen att ta bort det gamla nagellacket och måla på nytt.. haha det var inte det lättaste.. Magen är lite ivägen och den är ju inte så lätt att dra in precis och större lär den ju bli.. ;) haha det får bli lite halvdant med sånt där tills bebis är på utsidan.. haha fast då har jag väl inte tid att göra sånt istället.. :P Nu har jag lite ny färg på tånaglarna iaf.. I-lands problem jag vet.. ;)

När jag fyllde år fick jag fotmassage här nere på den nya thai-massagen.. Tänkte att jag skulle gå ner nästa vecka och boka en tid.. Det var en toppenbra present och jag älskar ju sånt där vardagslyx, att bli lite bortskämd.. :) Love it!





Av Hanna Sjöström - 4 oktober 2013 10:30

Idag går vi in i v.27 :) Mysigt! När man har kommit till v.30 så känns det nära, nära.. Nu känns det ju rätt nära till v. 30..

Jag ska till sjukgymnasten på torsdag och kolla upp ryggen och lite så.. Ska bli skönt att få en bedömning av någon som vet vad de pratar om.. :P

Jobb inatt så idag blire inte många knop.. Ska försöka ta fram dammsugaren, es ist alles! :) Ska bort en sväng till mormor också kom jag på med bakmaskinen annars inget planerat.. Krille slutar tidigt idag så på så sätt uppskattar jag även denna jobbfredag.. :)

Blir inte mkt vettigt sagt, ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards