Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 21 oktober 2013 20:33

Bebis bökar mycket i magen ikväll.. Ibland känns det nästan lite obehagligt men inte så konstigt med tanke på alla nerver och allt men ändå ligger jag och väntar på nästa bök, nästa rörelse, nästa spark.. <3 Det börjar bli lite trångt för bebis nu och det märks för jag känner såå mycket mer nu av vad liten sysslar med.. :)

Slapp kväll för mig, behövde verkligen det.. Hoppas jag är pigg imorn.. Lite plugg står på schemat då..

God kväll!

Av Hanna Sjöström - 21 oktober 2013 08:40

Jobbhelgen är äntligen förbi.. Jisses, det har varit tungt.. Alla dessa förbaskade trappor, det har gått men långsamt.. ;) Om jag får semester 2 nätter min sista helg där så var det här min sista 3 nätters helg på många månader.. :) Det återstår att se!

Idag ska jag sova, sova så länge jag bara vill och kan.. Ska inte göra något vettigt alls och jag älskar't! :)


Nee jag checkar ut, John Blund är nog här strax..

Ovido - Quiz & Flashcards