Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 30 oktober 2013 22:28

Nee allt var ju inte skit idag, att känna bebis och lyssna på hjärtat var såklart hur härligt som helst! <3

Av Hanna Sjöström - 30 oktober 2013 22:26

Allt som kunnat strula idag har strulat! Jag är helt slut i kroppen.. Försöker ladda för att ställa mig i duschen så jag kan gå och lägga mig.. Det tar emot! Var hos barnmorskan idag.. Alla värden såg bra ut, skönt att höra.. Vi lyssnade på hjärtat och så kände hon på magen vart rygg, armar, ben och huvud var.. Jag fick själv känna efter huvudet.. Så himla häftigt att våran bebis ligger där inne och bara väntar på att bakas färdig så den kan komma ut! :)

Sista jobbkvällen på länge imorn, känns bra! Nee nu bara ska jag in i duschen så jag kan sova! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards