Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 25 oktober 2013 23:19

Var med lillasyster på Ikano en sväng förut.. Vi strosade mest bara runt och kollade lite.. Hon provade lite kläder, apsnygg i allt! :) Jag var dum, tog på mig mina svarta höstskor.. Mina fötter svullnade rejält.. Svullna fötter och ont i rygg och ljumskar.. Alltså jag kan inte sett klok ut, tillslut vankade jag verkligen fram! Huuua mig! Aldrig mer, nästa gång jag ska gå mycket ska löpardojjorna på.. Onödigt att det blir så där.. När jag kom hem var mamma här, jag fick en present eller vi fick en present ska jag väl säga! :) Har pratat länge om att jag vill ha en liten svart korghylla i hallen för att det känns så tomt där i hörnet och idag hade hon sprungit på en exakt sån på fyndavdelningen på öb.. Fanns en endaste kvar! :) Jag hade bara hittat såna som var lite större men den här blev kanon i vår lilla hall! :) Bäst är hon!

Jag ska sova nu tänkte jag.. Är verkligen jättetrött! Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 25 oktober 2013 08:59

Nu råkade jag ju att sova lite längre än tänkt efter att jag gick av igår men det är inte första natten jag ligger vaken till 2-3.. Frustrerande när man är trött och vill sova.. Nu på morgonen har jag legat vaken sen Krille åkte till jobbet och jag måste verkligen gå upp snart.. Givande inlägg, kanske har något roligare att skriva senare! :)

Juste v.30 idag.. Ett nytt tiotal.. Det känns inte lika långt bort nu.. :) Det häftigaste är ju att ligga och titta på magen när det sparkas och man ser hur hela magen rör sig efter pluttens rörelser.. <3

Nu upp och käka frukost, ha en härlig fredag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards