Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Hanna Sjöström - 31 oktober 2013 23:16

Japp, nu har jag gjort min sista kväll på ett tag.. Nu har jag tre nätter kvar nästa vecka! Jag sitter i soffan och försöker ladda för att hoppa in i duschen även ikväll.. Var tvungen att lägga upp benen en stund.. Borde ha införskaffat ett par stödstrumpor.. Jisses mina fötter svullnade rätt så duktigt ikväll...

Kommit på en sak, just nu känns det som att alla pratar om mig haha alltså inte så utan när man möter folk.. Först kommenterar de hur stor magen är och hur mycket jag gått upp i vikt.. haha det är verkligen den enda gången i livet som det liksom är "okej" att kommentera hur andra ser ut och det görs med glädje.. Är det lite typiskt svenskt?

Majken frågade ikväll om hon fick sovmorgon imorn.. haha hon vaknar säkert vid sju ändå.. Kommer en kille från fjärrvärme grejen imorn igen och ska fixa det sista.. Han kommer redan klockan 8 på morgonen.. Lagom peppt men bara gilla läget.. Får lyda Majkens råd, vi kan ju sova igen när han har gått.. haha vi får väl se hur det blir med den saken.. Ska fundera lite på vad vi ska hitta på imorn.. Får se lite hur mycket min kropp är med på noterna imorn först..

Nee nu ska jag duscha och sova.. Godnatt! Nu välkomnar vi v.31 och magen är stor, stor, stor! <3

Ovido - Quiz & Flashcards